19.50

Det här inlägget skrev jag igår kväll, men det blev fel så jag inte kunde ladda upp det då, så jag gör det nu istället! :)

Hej igen! :)

Hinner tyvärr inte lägga upp Rhodosbilderna idag, för nu ska jag och Emma snart till Ida och dricka te och se på "so you think you can dance". Mysigt! Men kika in här imorgon så kommer bilderna då!

Under dagen var Sandra här, och vi bara pratade. Det var skönt, för det var så himla längesen. Det kändes nästan som förr. Började med att vi båda två nästan satt och grät för att jag berättade om när jag såg på "tyra banks show" igår, det programmet var jättesorligt och vi är känsliga båda två och typ gråter för allt. Men sen börja vi skratta för att vi var så känsliga! Haha! Tack för en mysig dag vännen. ♥

Min syster Emma gjorde en jättegod middag till mig och henne nu ikväll. Räkor, olika rörer (säger man så? olika såser eller vad man ska kalla dom), ciabattabröd, sallad, stekt halloumiost (eller vad det heter :P) och citronvatten. Jättegott var det iaf och msyigt. Vi satt och prata länge vid bordet! :)

Även fast det är helt underbart att vara ute och resa så tycker jag att det är skönt att komma hem också. Umgås med familj och vänner. Än har jag ju bara träffat Emma och papsen sen jag kom hem, eftersom mamsen och Jullan är på Kreta. Men jag ska hämta dom i Karlstad på lördag. Då kommer familjen att vara samlad igen ♥ Sen på kvällen är det kräftskiva i Runnsjön. Årliga traditionen med släkten. Det blir nästan som ette litet släktkalas. Hihi. :)

Bilder!

MAT!

Emsen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0