Fredag 20 augusti 2010

Hej ♥

Idag mår jag bättre. Har bara rethosta, men halsontet är nästan borta iaf. Men min ena halsmandel är jättesvullen fortfarande, vilket jag tycker är konstig när jag inte har on ti halsen längre? Jaja, det är juinget jag lider av iaf! :)

Jag är bara glad att jag mår bättre och idag har jag varit superduktig. Efter att ha legat på soffan hela veckan så var det skönt att komma igång och göra nånting. Jag gick upp vid nio, åt frukost och fixade mig lite. Sen började jag och papsen och städa huset. Jag dammade överallt och plockade undan allt. Och städade toaletterna och mitt rum gjorde jag också! Pappa tog golven, dammsög och skura. Så nu är huset kliniskt rent igen. :D Förstår inte att det kan bli så dammigt och så när vi städar allt ordentligt en gång i veckan?

Sen åkte jag in till Torsby, postade brev och handlade lite. Efter det åkte jag till farmor och farfar och satt och pratade med dom ett par timmar. Gud va dom är söta och roliga. Hihi! Farmor säger så roliga saker. :D När jag sedan skulle åka till mormor och morfar och lämna tillbaka lite saker så varinte dom hemma. Så får åka dit en annan gång!

Nu har jag lagat mat till mig och pappa, kyckling ris och currysås. Gott! Vet ni förresten? Jag har inte ätit godis som i söndags, hur duktigt är inte det? Det har inte hänt på hela sommaren kan jag tala om! Hihi.

Nu ska jag visa lite bilder från Rhodos!


På tågstationen

I stockholm

På flyplasten. Har precischeckan in och ska snart lämna in bagaget! :)

Första dagen!

Första kvällen åkte vi in till Rhodos stad och åt.

Kääärlek! ♥

Yatzy! ♥ hihi

UNDERBART!

Stark kille jag har! :D

Vätskepaus! :D

Grekisk sallad

Älskar dom här träden, så otroligt fina!

Miiin snygging! ♥

Martins öl. :P Han valde en "small". Den var ganska stor!

Vi var på grekisk afton. Jättegod mat :D Det blev även dans efter maten, jag och Martin dansade också, vilket det finns film på, men det ska INTE visas här. Haha!
  
MELOOONAS! ♥

Faliraki beach!

Häärligt! ♥

Våran "terrass"!



Påväg för att äta!

Fotar varann. :D Bakom mig ligger vårat rum!

Det ser inte ut som det är så mycket mat, men det är en grillbuffe med så sjuukt mycket mat. Det blev en hel del över, FAST Martin var med. Haha! Det var hur gott som helst iaf!

Skål älskling!

Havet! Det var sten några meter ut i vattnet, sen blev det fin sandbotten. Varför är det så? :P

Snyggingen själv! Hihi. :D ♥




Vindsurfning!

Nej, nu orkar jag inte lägga upp fler bilder för idag. Kanske kommer imorgon om jag hinner. För imorgon ska jag först hämta Jullis och mamma i Karlstad och på kvällen är det kräftskiva vid sommarstugan!

Ha en fortsatt fin kväll!
Pusssis ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack Lina! <3 Hoppas allt är bra där hemma!

2010-08-23 @ 00:24:17
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Perra

va är de för kyckling på martins huvud???;D

2010-09-03 @ 07:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0