Fredag 6 augusti 2010

Hej hej!

När jag slutade jobbet klockan tio idag så åkte jag till mormor och morfar. Ska låna deras resväska nu på resan, då jag inte har någon egen och dom andra som vi har i familjen är upptagna eftersom det är fler i familjen som ska ut och resa. Jag satt och pratade lite med min söta mormor innan jag tog resväskan med mig och åkte. Fixade lite grejer på Torsby innan jag åkte hem. Där var pappa i full gång med att städa så jag tog skurmoppen och hjälpte honom. :) Efter det har jag tvättat en massa, och vikit massa tvätt. Men det är mycket kvar så jag får fortsätta med det lite senare. Nu har jag är lite lunch och strax ska jag och papsen dra iväg till gymmet och träna! Gött! =)

Ikväll blir det nog lugnt, jobbar halv tio til fyra imorgon, så jag måste passa på att packa ikväll.

Ha en fin fredagseftermiddag och kväll! =)

Pussssis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0