Onsdag 4 augusti 2010

Hallå allihopa! :)

Idag har det varit en härlig dag hittills. Kom hem från jobbet vid tio. Bestämde mig för att springa en sväng och en timme senare hade jag sprungit en mil och jag mådde super! Det är så skönt när man tränar på förmiddagen, jag mår bra hela dagen sen. :)

Efter springturen hoppade jag i duschen, skyndade att fixa iordning mig och sen mötte jag upp Elin på Wiener. Där satt vi och pratade länge. Har saknat våra pratstunder, dom behövs! =) Efter att vi hade fikat var jag tvungen att handla lite, så Elin följde med som sällskap. Jag köpte solkräm, mascara, foundation, rough, benvax och en pincett! Nu är det inte så mycket kvar att köpa innan resan på söndag! :D

Nu sitter jag och väntar på min pojkvän, vi ska till min sommarstuga och fiska ikväll. Mysigt! :)

Ha en bra onsdagskväll!

Pusssis <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0