Torsdag 5 augusti 2010

Hejsan mina vänner! ♥

Idag har jag jobbat hela dagen, slutar 10 imorgon bitti. Sen har jag bara ett litet kort sex-timmarspass på lörag kvar innan jag åker. Så imorgon ska jag börja tvätta och packa. Ska hjälpa pappa att renovera lite också om han vill ha hjälp. :)

Igår på kvällen packade jag och Martin ihop fiskargrejerna och köpte korv, bröd, potatissallad och lite godsaker och åkte upp till min sommarstuga och fiskade. Men lyckan var inte så stor så vi åkte i land och grillade istället. Fiskade lite till efter maten och guuud vilket underbart väder det blev då. Solen värmde och var på väg ner. Romantiskt! Hihi. ♥

När vi kom hem så såg jag på "so you think you can dance" med BÄSTA storasyster, som jag inte kommer få se igen förrän jag kommer hem ifrån Rhodos, eftersom hon åkte till Uppsala idag och inte kommer hem förrän på söndag efter att jag har åkt. I'm going to miss yooooou! ♥


Eld!

Martin fiskar. :)

Solnedgång!

Nu sitter jag och väntar på att "sex and the city" ska börja. Det är dock över en timme kvar innan det börjar. Får hitta på med något under tiden.

Ha en fortsatt fin kväll! Pussssis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0