18.02

Hej!

Sitter här efter en dusch i mysbyxor och bh. Fast jag ska snart klä på mig annat, för sen ska jag till Brevika med några vänner och pojkvännen och lyssna på Topcats! Kanske ta en öl och bara njuuta av sommaren. Just nu är det väldigt molnigt, men det är varmt och det regnar iaf inte. :D

Jobbade tio till fyra idag. Skönt med ett kort pass, tiden gick fort och dessutom jobbade jag med min älskade storasyster idag. :) När jag kom hem tog jag och mams en promenad, ni vet jag har ju börjat nytt liv. Iaf i tre veckor, så jag ska försöka röra någonting varje dag. Jag har lyckats hittills (igår och idag), wohooo!


                                                                 Top cats!




Vi hörs. Pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0