Fredag 9 juli 2010

Halloj allihopa! :)

Igår när jag kom till Martin åkte vi och handlade lite. Vi köpte ingredienser till varma ciabatta med salami, brieost, tomat och timjan. Såå himla gott! Smakade precis som på wiener, fast vi hade utan lök. Vilket jag tycker är godare, men jag glömmer såklart alltid säga att jag vill ha utan lök.

Idag vaknade jag runt nio, gick upp och åt frukost och sen åkte jag till farmor och farfar och satt och pratade i typ en timme. Myys! Det är så kul att hälsa på dom. Jag älskar att höra när dom berättar historier från "förr"! När jag kom hem var det den vanliga storveckostädningen som gällde. Jag, mamma och Julia hjälptes åt att damma, städa toaletterna, dammsuga och skura, medan pappa klippte gräsmatta. Emsan var på jobbet hon! Det är faktiskt riktigt roligt att städa när alla i familjen hjälpts åt. Spela hög musik, ha dörrarna öppna så det kommer in frisk luft och städa. Fast det bästa är ju när det är klart och skinande rent överallt och det luktar rengöringsmedel. :D

Nu på kvällen har jag umgåtts med min lillasyster. Vi var först hos mormor och morfar och hälsade på, fick fika och pratade. Mysigt det också! Sen åkte vi vidare in till Torsby och köpte kinderchoklad. Åh, underbara kinderchoklad. Det är min och Jullans passion. Haha! Vi raggade lite på Torsby och kollade in countryfestivalen innan vi åkte till Kolsberg och satt där och pratade och myste i solen. Nu är vi hemma igen och sitter som två nördar framför varsin dator. :)


Nu lite bilder!


Snygg lillasyster och snygga skor ♥


Närbild på skorna (Wildflower by Kenza)





KINDERCHOKLAD! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Så, nu var det slut på bilder. Kommer få sakna Martin hela helgen och ända fram till måndag, för han är hemma i Åmotfors och jag jobbar hela helgen. Och ja, tre dagar ÄR länge om man är så kär som jag är. Tur att det finns telefon! :) ♥

Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0