Måndag 19 juli 2010

Helloj allihopa! :D

Förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt, men jag har liksom inte haft tid. Och när jag väl har tid, ja då vill inte internetet funka eller så åskar det eller så stänger dom av strömmen här p.g.a grävning. Så ni hör, inte så lätt att blogga.

Min helg har mestadels bestått av jobb. Jobbade hela fredagen och natten till lördagen. Sen jobbade jag hela söndagen också. Men på lördag kväll hann jag med en superrolig utekväll med mina UNDERBARA vänner. Jösses, va roligt jag hade! Haha! Och det var fina Josefin som fyllde hela 20 år. GRATTIS VÄNNEN!

En bild säger mer än tusen ord, så här ska ni få se bilder från kvällen i lördags!



Emma och jag innan vi drog iväg.


Bästa storasyster!


Kvällen outfit!


------


Dukat bord!


Gooood mat!


Elin och Emma. Snyggingar! :)


Lolita och Ellen! SNYGGA!


Emma äter och tar kort? Haha!


Födelsedagsbarnet! GRATTIS SÖTNOS! :D <3


Paketöppning!


Snygga tjejer! <3


Haha. Bjuder lite på mig själv! Har druckit Bacardi Breezer Watermelon, så det är därför jag är så röd på tungan!


Bacardi Breezer


HAHA!


<3


Inte riktigt lika söta. HAHA! Och varför är du så normal Lollo? :P


Nu börjas det. Haha! :D


Heeela gänget! :D


Födelsedagsbarnet hyllas! :D


GAPSKRATT! :D


HAHA! ????


Påväg ner till Faktoriet!


Snygga!


HAHA!


Ellen, Ida och Emma på Faktoriet!


Denna bild får avsluta kvällen!


TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL VÄNNER! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Jossa

Tack älskling för en underbar kväll!

2010-07-19 @ 16:06:43
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/
Postat av: Lollo

För att jag hade fullt upp med att kolla på era miner? :P

2010-07-19 @ 19:07:10
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0