Söndag 4 juli

Ja, då var den här helgen över också då. Jag har haft en ganska bra och lugn helg.
Fredag jobbade jag, igår var jag i karlstad med Martin och shoppade.
Och som vanligt när vi shoppar tillsammans så är det han som hittar mest, kanske för att jag tycker att det är så kul att leta kläder till honom. Haha! Men lite kläder hittade jag åt mig själv också. Underkläder, bikini, linne och shorts.
Idag har jag jobbat hela, långa dagen. Det har i och för sig inte gjort något eftersom det ändå har rengat.

Tills jag har köpt en minneskortläsare kommer det bli dåligt med nya bilder här på bloggen,
eftersom jag har tappat bort min sladd till kameran. Ska försöka köpa det nu till veckan!

Tror inte att det är så många som läser här ändå just nu, jag får försöka uppdatera lite mer och oftare!




Sommarbild! ♥

Hoppas på sol imorgon även fast jag jobbar. :)

Puss från mig ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

vilken fin bild! =)

2010-07-13 @ 14:57:01
URL: http://aepplepaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! :)

2010-07-14 @ 11:47:26
URL: http://linabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0