23.49

Hallå!

Har inget att göra, så skriver lite till. Kommer inte kunna sova på ett tag ändå. För jag sov ju länge idag, plus att jag har druckit kaffe. Då inbillar jag mig att jag inte kan sova. Jag som inte ens tycker om kaffe. Och förresten glömde jag min bok hemma. Så jag har inget att läsa om jag går och lägger mig här. Då är det faktiskt bättre att sitta och nörda framför datorn.

Idag var mina systrar på Eclipes, utan mig. Vi som hade sagt att vi skulle gå tillsammans. Men vi är aldrig lediga samtidigt, så det är svårt att få ihop det. Men jag ska gå på tisdag istället, det har jag bestämt. För det känns som att jag snart är den enda i världen som inte sett filmen. :P



Förresten, ni som har följt min blogg i minst en vecka, ni vet att jag skulle börja ett nytt liv. Alltså inte äta så mycket onyttigt och att jag skulle träna en massa. Iaf tills jag ska till Rhodos. Men det sket sig. Jag åt en glass första dagen. Man kan ju inte vara utan glass på sommaren, eller hur? Och sen andra dagen åt jag chips. Sen åt jag bullar, sen åt jag choklad. Men vet ni? Jag skiter i mitt nya liv. Varför ska jag inte äta vad jag vill? Det har jag ju gjort hela livet och jag har mått så bra SÅ! Jag rör ju på mig ganska regelbundet iaf, så mycket jag vill och har lust med just då. Och jag är ju nöjd med min kropp som den är nu ju. Så varför ska jag ändra på något? Det jag kan göra är ju faktiskt att träna lite mer, för då mår jag bättre inombords. Jag känner mig duktig då. Det är ju hur jag mår och känner mig som räknas. Eller hur?

Nu skriver jag bara massa strunt känns det som, så nu ska jag sluta. Haha!

Sov så gott mina söta vänner! Pusssis ♥


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vännen, du behöver inte ändra något på din kropp. Den är redan perfekt, så ät nu precis vad du vill! :)<3

2010-07-26 @ 09:21:18
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Precis, det är alldeles för kort. Och så länge du tränar så gör det ju inget vad du äter :)



Ja, jag hoppas att det året blir så bra iaf. :)

2010-07-26 @ 10:16:03
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Ida

Så nu har jag börjat följa din blogg oxå, känner mig som en riktig stalker, haha. Nej skämt och sidor. Du ska absolut inte ändra din kropp och speciellt inte när du är nöjd med den, varför då plåga sig. Nej njut av glass och annat gott!

2010-07-26 @ 18:47:47
Postat av: Lina

Sv: Åh, va kul att du har hittat hit Ida! :D Ja, man måste ju njuta av livet. Hoppas allt är bra med dig! ;)

2010-07-26 @ 19:47:20
URL: http://linabarrremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0