Onsdag 20 oktober 2010

Nu mamma kommer det ett inlägg! :)

Idag fick jag reda på resultatet av första tentan, och jag klarade den! :D Det känns sååå skönt, nu kan jag lägga det där bakom mig.

Sen jag skrev sist tror jag inte att det har hänt så jättemycket. Jag har pluggat, tränat och umgåtts med folk jag tycker om. Fast det är klart, jag och Emsan har bokat en resa till Paris och till min älskade Astrid som bor där. Jag längtar så jag tror jag dör! 4 november åker vi :D

Idag har jag och Martin även införskaffat en ljusstake. Snart är det juuuuul! Hihi. Jag älskar julen och allt som har med julen att göra. Mörkret, alla mysiga ljus, ljusstakar, förberedelser, bakningen, julmaten (iaf i början) och såklart julen och julklapparna! :D

Nu ska jag byta om och sen sticka iväg på ett svettigt danspass med mina systrar! Igår var jag och Kristin på box, det var jättekul och träningsvärken börjar komma. Men det är bara gött!

Ha det så bra mina vänner! Pussss!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det ær bra det Lina att du lyssnar på din mamma:) Måste ju få hænga med i vad som hænder! Puss <3

2010-10-20 @ 19:34:54
Postat av: mamsen

ja nu är det snart en vecka sen du bloggade igen!

2010-10-25 @ 09:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0