Fredag 17 september 2010

Hallå allihopa! :)

Nu är jag hemma hos mami och papi i Torsby. Emma och Per är hemma också, så det är bara lilla Jullan från familjen som fattas. Vi har ätit jättegod middag, saffransfisk och ris. Älskar det! :) Sen såg vi på idol och nu bara myser vi! Hihi.

Igår skulle jag ut. Förfesten var hos Lisa och jag hade verkligen superkul. Men om man säger så, så blev det lite förmycket av det goda (äckliga), väldigt förmycket dessutom. Så klockan 11 låg jag i sängen och min söta pojkvän fick ta hand om mig. Tack till Sandra och Lisa också. Supersöta var ni! :D Som sagt hade jag verkligen jätteroligt tills jag åkte hem, tycker så mycket om mina nya klasskompisar!

Morgonen idag var inte rolig, kan säga att jag låg på soffan hela morgonen tills jag började klockan ett. I pausen på föreläsningen åt jag en smörgås iaf och då mådde jag mycket bättre sen. :D Imorgon ska jag jobba tolvtimmarspass.

Förresten, jag har fått glasögon. Ser dåligt på långt håll, så idag hämtade jag ut mina snygga glasögon. Ska visa bild nån dag. :P

Nu ska jag inte vara osocial och sitta vid datorn, använder Emmas nya mini-laptop. :)

Vi hörs och ha en bra fredagskväll!
Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0