Måndag 27 september 2010

God morgon mina vänner! :)

Åt frukost för en stund sen och ska snart börja plugga, fast jag tänkte städa lite här i lägenheten innan. Just nu sitter jag och tittar på "Efter tio med Malou", tycker om det programmet på något sätt. Det är mysigt och handlar om många viktiga och intressanta ämnen. Idag handlar det om romerna och deras förföljelse. Dom har bott i Sverige i 500 år och blir fortfarande utfrysta och förföljda i det svenska samhället. Det är hemskt tycker jag och om jag ska vara ärlig trodde jag inte att det var så. Jag trodde att Sverige hade kommit längre än så.

Nu ska jag städa. Det är sol ute idag också! :D Wihoo!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0