Söndag 5 september 2010

Hej mina vänner! :)

Förlåt för den väldigt dåliga uppdateringen, men jag har helt enkelt inte haft någon tid. Ingen tid alls! Den senaste veckan har varit välidgt intensiv och rolig. Ska berätta allt som hänt! :)

Måndagen för två veckor sen åkte jag och Martin till Karlstad och fixade i lägenheten. På tisdagen åkte vi hem till hans föräldrar och var där till torsdagen. Då åkte vi hem till mina föräldrar. :) Sen började festligheterna på fredagen, för då var det en planerad 20-årsfest hemma hos mig. Jag fyllde inte år förrän på måndagen, men mina vänner kom och firade mig då. Och även fast många var bortresta lyckades vi bli några stycken och hade en superrolig förfest. Jag fick fina presenter av mina fina vänner! Kolsnäs som vi drog till senare på kvällen ska vi inte prata om, dåligt med folk och kallt, så vi drog hem tillbaka. Men jag hade en rolig kväll iaf! :)

På lördagen kom släkten och firade mig. Jag fick många fina presenter. Bl.a. mycket pengar ( :P ), extern hårddisk, träningskort på syrefabriken, porslin, hårblås, vinöppnare (haha, mest som en symbol för att jag fyllde 20), stora tekoppar med fat, ett kräftfat och lite annat som jag säkert har glömt. Vi åt smörgåstårta, marängswiss (stavas?), kärleksmums, morotskaka, bullar och kakor. Jag var såå mätt. Haha! Sen var det familjemys på kvällen! ♥ Jag hade en jättebra dag även då. :)

På söndagen fick jag presenter av familjen, fast dom är inbakade i dom jag skrev däruppe. Fick även sång vid sängen och vi åt frukost tillsammans nere i köket. Myyys! :) På eftermiddagen så packade jag och Martin in alla sakerna i bilen och körde ner till Karlstad. Så nu bor vi här!

Måndagen var första dagen i skolan. Jag var sååååå nervös! Gick upp tidigt så jag skulle hinna fixa allt. Fyllde ju även år då, så min söta Martin gjorde frukost till mig. Och så fick jag två paket. I ena paketet låg en tavla med ett kort på oss. Jättefint var det! ♥ Och sen fick jag min älskade escada-parfym! Hihi!

Iaf, uppropet gick bra. Äve om det var lite fejknollor med som lurade oss, och dom ropade upp "Per Silja" och "Inga Vänner". Haha! Jag gick på alltihopa. På kvällen var det nollning. Vi hade lära-känna-kväll med lekar! :D Sen har veckan rullat på med skola och nollning. Jag har haft superroligt och börjar lära känna folk nu! Det är så roligt med nya människor! :D

Igår kväll åkte jag hem till mina älskade föräldrar. Hade inte tänkt åka hem förrän nästa vecka, men Martin skulle åka hem till sina föräldrar, jag ville inte sova själv och var inte supersugen på att gå ut efter fredagens bravader (haha hade en jätterolig kväll då på nöjes, men jag var väldigt trött igår) och det var dessutom superskönt att komma hem till mamma och pappa. Hihi! ♥

Ska försöka lägga upp lite bilder någon dag också. Men nu vet ni iaf att jag lever! :)

Ha det bra mina vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0