Tisdag 21 september 2010

Grattis lillasyster Julia! :D

Idag gick jag upp vid åtta för att hinna städa innan jag skulle iväg till Ikea med mamma. På Ikea handlade jag blommor, en jättefin tavla, en ram, ljuslyktor, en matta och ljus. Åh, jag älskar Ikea! Sen skyndade jag hem, åt lite och drog till universitetet vid ett. Hade föreläsning i två timmar, innan jag åkte hem. Och då var Martins lillasyster på besök. Trevligt! :) Vid halv fem började jag och Martin laga mat, för mamma, pappa och mina systrar skulle komma på middag, eftersom min lillasyster fyller år idag. Jättemysigt! Vi gjorde trerättersmiddag, så nu är jag jättemätt! Hihi! :)

Bilder:


Förrätten! :)

Min snygga lillasyster med sminkning från makeup store där hon har praktik nu! :)

Jullan öppnar paket!

Nu ser jag på idol! Ha en fin kväll allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0