Tisdag 28 september 2010

Hejsan! ♥

Asså, gud vad tiden går snabbt. Det är bara två dagar kvar av september nu och jag har gått på universitetet i en månad. Men jag har iaf haft en jättebra första månad och jag trivs jättebra på både universitetet me mina nya vänner och i lägenheten med Martin. Allt känns kanon! :)

Idag skiner solen, det gör mig extra glad! Bröjade inte förrän ett idag, men jag gick upp vid 8 och satt och pluggade en stund innan. Åt lunch och sen drog jag iväg till universitetet. Nu har vi precis ätit fisk, potatis och äggsås. SÅ gott! :) Sitter och väntar på att Astrid ska komma in på skype, så ska vi skypa ett tag innan jag och Ida ska iväg och boxas lite på syrefarbriken! :)


Thailand i mitt hjärta!

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0