Tisdagen 7 september 2010

Hej mina vänner! :)

Idag har jag haft en riktigt mysig dag. Var egentligen ledig idag, men eftersom vi hade en rapport att skriva så hade jag och några klasskompisar bestämt att vi skulle träffas vid universitetet vid halv 9. Och där satt vi i ett par timmar innan vi åt lite lunch. Vid ett hade Annika Sjö föreläsning i aulan, som jag hade sett fram emot jättemycket. Den var tyvärr inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Blev lite besviken! Men efter det så drog jag, Johanna och Sara till Ikea och handlade. Vi struntade i nollningen idag, vi kör all in imorgon istället! :) Men som sagt åkte vi till Ikea. Där handlade vi lite och satt och fikade och skrattade ett tag. Haha!

Jag fick med mig två tavlor, 24 galgar (har bara hänggarderober i lägenheten så jag var tvungen att införskaffa fler, för dom jag har räckte inte), lampor, matlådor och någonting mer kanske. Nu har vi satt upp tavlorna här hemma och det belv verkligen jättebra! Ska försöka lägga upp bilder på lägenheten någon dag. :)

Nu på kvällen har jag och Martin varit ute och sprungit. Jättehärligt såhär efteråt! Till kvällmat blev det varm choklad och frallor. Love it!

Nu ska jag gå och lägga mig tillsammans med miin underbara pojkvän i våran supersköna säng! Hihi.

Ha det bra allihopa! Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0