Torsdag 9 september 2010

Hallå mina vänner! ♥

Igår blev det utgång med klassen igen. Men först var det flottrace! Alla värmlänningar kanske såg på värmlandsnyheterna i morse? Det var i från flottracet då iaf! :) Efter racet drog vi till en av våra generaler, eller vi satt i ett sällskapsrum brevid hans rum typ, där förfestade vi iaf. Sen drog vi till tempel och dansade och jag hade suuuperkul! :D Vid halv tolv gick sista bussen, så den tog jag och Martin. Tråkigt att behöva åka hem så tidigt. :/

Nu bilder!



AHHHHHH. går inte att ladda upp bilder ju. :( så ni få nöja er med den här. Som ni ser var vi vikingar iaf! Och v hade snyggast flotte även om den inte kom först i mål! Hihi! :)

Ida vaknade jag upp pigg och glad. :) Jag skrev klart rapporten, åkte till universitetet och lämnade in den, hämtade upp Martin, åkte in till stan, beställde glasögon (för er som inte vet ska jag få glasögon, fast bara när jag kör bil och på föreläsningar), fikade med Martin och sen tog jag tåget hem till kääära Torsby och hem till älskade mamma och pappa. ♥ Vi åt middag och sen myste vi i soffan innanjag började jobbet vid nio. Och nu sitter jag här och ska snart sova. Slutar nio imorgon bitti. Smörpass säger jag bara! :)

Imorgon är det MARTEN! Hihi. Kul! :)

Nu ska jag sova. Alldeles ensam, längesen jag gjorde det nu. Saknar min Martin och våran sköna säng! Älskar dom båda två, haha! Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0