Lördag 16/4 2011

Åh, idag har jag haft en helt underbar dag.
Solen har skinit och luften har varit varm!

Jag och Martin började dagen med ett träningspass. Löpning och lite styrka emellanåt. På eftermiddagen cyklade vi hem till lillasyster med lite värktabletter eftersom snuttan var lite sjukis. Sen cyklade vi vidare in till stan och åt på en restaurang med stan bästa uteservering i solen. Häääärligt! <3

Nu har vi suttit ute på vår balkong som har eftermiddags- och kvällssol och spelat yatzy och fikat. Jullan plingade precis på dörren, så nu ska vi strax gå in till tvn och mysa med grönsaksstavar, dipp och chips. Gött!

Måste fixa så jag kan lägga in bilder på min dator också, det funkar ju inte!?
Det blir så tråkiga inlägg utan bilder!


Lägger in min favvobild på mig och my love för den dagen var ungefär
härlig som den här har varit!

Ha en mysig kväll alla mina vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0