Måndag 11/4 2011

Hejsan!

Nu har jag inte skrivit på några dagar, det är så lätt att glömma bort. Dagarna går så fort! I helgen har jag iaf varit hemma hos mamma och pappa. Mysig helg med sol, grillning, träning m.m. Skönt som alltid när man är hemma!

Idag har det varit en helt underbar dag. Åkte till universitetet vid tio och hade föreläsning i två timmar. Den handlade om värering av omsättningstillgång. Intressant va? Haha. På lunchen satt jag ute och solade med mitt härliga tjejgäng :D Herregud vad skönt det var, kändes som det var sommar i luften, för solen brände verkligen. Wonderful! Sen var det två timmars föreläsning igen.

Efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp Martin. Jag fixade nytt recept till mina p-piller, som förövrigt har bytt namn och bara har fyra sockerpiller. Lite konstigt tyckte jag. Sen satte vi oss på torget och åt glass. Martins kompis kom och joinade oss ett tag.

Nu är jag hemma och är mätt och go efter maten. Fisksoppa med saffran och färskt bröd till. Mums! Att vi dessutom satt på våran underbara balkong i kvällssolen tror jag gjorde det hela ännu godare. Hihi. Så nu sitter jag ute i solen och väntar på att tiden ska gå så ska vi snart åka iväg på det jobbiga intensivpasset som vi var på förra veckan. Jag kommer dööö! Haha.

Ha det så bra mina vänner! Pusss <3


Jag vill ha sommmar och bruna ben! (Rhodos 2010, ful pose men det va inte seriöst. Haha!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0