Torsdag 11 augusti 2011

Hejsan!
Igår jobbade jag hela dagen och regnet öste ner hela dagen, En dag som passade perfekt för film och inomhusaktiviteter. Sånna dagar kan vara lite mysiga ibland, bara dom inte kommer för ofta.
Idag har jag och mamsen varit iväg och solat lite vid sjön, men sen kom det massa moln, så då åkte vi hem. Nu tänkte jag städa lite och sen när pappa slutar vid tre drar vi till valberget och går lite stavgång. :)
Beställde den här bikinin förut, tycker att den är så jäkla snygg. Den är från stylebytyra.se och det är rea på den så den kostar 299 kronor. Riktigt kap tycker jag då den är sååå snygg! Hoppas bra den kommer innan jag och Martin åker till Cypern nästa vecka, men leveransen var 3-5 arbetsdagar så den borde hinna komma!
Ha en fin dag, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0