Andra advent!

Hej igen!
Det bli två inlägg på rad här! Haft en mysdag idag. Började med lite träning på gymmet. Efter det har jag och Martin pysslat lite. Gjort iodrning adventsljus (bättre sent än aldrig), satt i nejlikor i apelsiner, klätt våran lilla "gran", kokat och griljerat julskinka, slagit in julklappar, bakat lussekatter, gjort köttbullar och gjort julbord. Så vi avslutade julmyset med ett egengjort julbord med köttbullar, julskinka, dopp i grytan, lax, potatis, sås, prinskorv m.m. Och såklart julmust, så himla gott!
Bilder:
Martin gjorde en apelsin med hjärta, så fint! <3
Mina fina adventsljus!
Lussekatter!
Julbord!
Mmm, skinka!
På kvällen åkte jag bort till Mia, som precis flyttat in i en ny, fin lägenhet!Där var även Lisa och Sissi. Maria kom senare också! Där bjöds det på glögg, pepparkakor, lussekatter och skumtomtar, jättemysigt!
Haha, mätta tjejer! <3
Nu ska jag fortsätta se på beckfilmen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint det blev :)

2011-12-05 @ 09:13:43
URL: http://emmabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0