Måndag 9/5 2011

Hejsan! :)

Vädret är helt underbart, jag njuuuter! Hade en underbar helg, med sol och trevligt sällskap. På fredagen var jag och Martin till Arvika och på kvällen var vi ute och åt med Erik och Sofia. På lördagen började dagen med lite plugg. Men sen la vi ner det och tog en cykeltur! Så skönt att bara ta dagen som den kommer. :) På kvällen var Per och Emma hit och åt mat. Fläskfilé, hemmagjord potatissallad, vitlöksbröd, sallad och kladdkaka till efterrätt. Gött! Vi avslutade kvällen på Tables och biljardspelande, riktigt trevlig och rolig kväll!

Gårdagen tror jag att jag stryker från kalendern, hade en riktig down-dag av flera anledningar.. Så den glömmer vi! :)

Jävla skit, jag får inte in bilderna från Iphonen i datorn, det funkar inte! Nån som vet vad jag gör för fel? Det har funkat förut. Det är så tråkigt att blogga utan bilder!

Lägger in lite bilder på lägenheten för er som inte varit här. Bilderna är inte så jättebra, men man ser hur det ser 
hur det ser ut iaf!

 
Vardagsrummet (ena delen)

Skit, gick inte ladda upp fler! Nu är jag sur på min dator.
(Kanske den vill ha ett antivirusprogram?)

Nu ska jag se på big brother :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0