Sjukt nöjd!

Okej, jag måste bara få skryta lite över min dag idag. Först föreläsning mellan 8-12, sen åt vi mat och satte oss sedan för att plugga några timmar. Pluggade till tre. Ganska duktigt tycker jag! Sen åkte jag hem, jag och Martin lagade mat och sen drog jag och Maria iväg på träning. Skivstång spin i 90 minuter, jäklar vad trött jag är i kroppen. Så himla skönt!

Och nu till det bästa av allt: jag klarade tentan! :D En sten har släppt från mitt bröst. Trodde verkligen inte att jag skulle klara den och så var jag bara tre poäng från vg, så jävla bra! Hihi :)

Okej, nu ska jag sluta.. Ville bara få ur nu lite! Ska fortsätta se på "berg flyttar in" nu! Ha en fin kväll :) puss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis Lina fina! Jag visste väl att du skulle klara det. Saknar dig! <3

2011-11-24 @ 06:08:58
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0