Måndag 7 november 2011

Hejsan!
Skrev ju igår att jag skulle lägga in liite bilder från helgen. Åkte hem på torsdagen, men kom hem ganska sent så jag hann inte göra så mycket. På fredagen skulle jullan till Sunne och övningsköra eftersom hon så småningom ska köra upp där. Så jag hängde med henne och mamma. Efter en tur i Sunne fikade vi och sedan hämtade vi upp Emma på stationen. Sedan åkte vi vidare ut till Mårbacka (där Selma Lagerlöf är uppväxt) där det var julmarknad. Så himla mysigt, åååhh vad jag längtar efter jul. Här nedan får ni se lite bilder.
På kvällen var hela familjen hemma. Mamma, pappa och mina fina systrar! Vi åt middag, såg på idol och myste. :) hihi. <3
På lördagen var jag och mamma och tränade på gymet. Sen åt vi mat innan jag drog till jobbet vid tre. Jobbade sedan natten och slutade tio på söndag morgon. Då hämtade Martin upp mig, för han kom på besök då han inte hade hälsat på hemma på länge. Vi åkte hem och åt frukost med de andra. Under dagen åkte hela familjen (utom Emma som var i Karlstad) till min farbror och hans tjej för att hjälpa dom lite, då min farbror hade brytit benet. Stackarn! Vi tog även en tur till farmor och farfar. Och sedan åt vi middag innan jag, Martin och Julia åkte tillbaka till Karlstad.
Haha! Där har ni min helg, väldigt lugn och skön! :)
Bilder:
Ha det så bra!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0