Kanelbullens dag!

Idag är det kanelbullens dag och det firade vi såklart i skolan idag mellan allt plugg! Härligt och gott avbrott sådär som eftermiddagsfika, eller gofika som vi brukar kalla det :) kanelbullar och varm choklad, mmmmmm!

När jag kom hem gjorde vi pumpasoppa av pumpan som vi fått av mamma. Det höll på att bli övermogen så vi var tvungna att tillaga den. Och det blev riktigt gott faktiskt!

Har även varit ut på en promenad och tvättat massa kläder ikväll. Nu sitter jag och tittar på "halv åtta hos mig" medan min man står och bakar bröd, gött! Hihi :)

Kaneeeelbuuuuullar! (glömde såklart att fota när vi fikade så de fick bli en google-bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0