Måndag och "ensam mamma söker"!

Ännu en pluggdag är slut och nu är det bara en dag kvar till tentan. Det ska bli riktigt skönt att göra den samtidigt som jag har lite panik. Men det kommer gå bra, det måste gå bra! Ska bli skönt att få tillbaka livet efter massa veckor med bara plugg :)

Fick smått panik nyss också, jag grät nästan! Min lilla bebis (iphone) dog och ville inte starta igen. Det fanns batteri i den så det var inte det. Gick in på datorn och googlade och kom in på ett forum där en kille hade haft precis samma problem. Och han skrev att han höll in home-knappen samtidigt som on/off-knappen, och det funkade! Jag är överlycklig! Men jag ska ändå till "the phonehouse" efter tentan och höra vad dom säger.

Annars idag så har jag, Emma och Martin gått en riktigt långpromenad i rudskogen, riktigt härligt! Nu ser jag på "ensam mamma söker", mitt favvoprogram, hihi :) så ska fortsätta med det nu!

Sov gott vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0