Oktober!

Hallå! :)

Har haft en bra helg med lite jobb, mys, promenader, svampplockning och besök hos farmor och farfar! Nu är jag tillbaka i Karlstad och jag och min fina Martin har haft mys med varma smörgåsar med kantarellstuvning och chips och dipp. Och såklart är jag klädd i min goa ziperall, som pappa tyckte att jag såg ut som en polkagris i :p haha!

Nu ikväll så har vi sett på "the last song", och den var så himla bra. Och jag grät självklart halva filmen. Konstigt att jag inte har sett den innan, men det var i alla fall en underbar film!

Här nedan ser ni mig klädd i mitt bästa och skönaste plagg!


Kommentarer
Postat av: mamsen

håller med pappa, du ser ut som en liten godis ;)

2011-10-02 @ 23:16:29
Postat av: Lina

Sv: haha, lite kanske! :p

2011-10-03 @ 07:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0