Söndag 23 oktober 2011

Hej vänner ♥

Nu är jag tillbaka in Karlstad och sitter och myser i soffan med min goa ziperall (bästa klädesplagget ever)! Har varit i Torsby i helgen hos mamma och pappa :) det var så skönt att komma hem för jag hade inte varit hemma på flera veckor. Helgen bestod av lite jobb på fredagskvällen, gymnastiktävling och 50-årskalas på lördagen och idag har jag umgåtts med familjen hemma :) Gud vad roligt det var att se på gymnastik igen, jag fick nostalgikänslor, ville bara springa ut på mattan själv och köra lite, haha!

Är ensam ikväll då Martin inte kommer tillbaka förrän imorgon. Så jag har en tjejkväll med mig själv, haha! Ska se om det är något bra på tvn och sen ska jag gå och lägga mig tidigt!

Ha en mysig kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0