Godmorgon!

Har varit uppe nån timme och tagit det lugnt och ätit frukost. Solen skiner ute så jag tänkte försöka ta mig ut på en promenad eller något strax!

Igår var en skön dag. Hade introduktion till Fastighetsrätt mellan 8-10 och sen åkte vi in till stan för en frukostfika. Satt där nån timme innan det blev en liten shoppingsväng på stan. Det blev även en lunch på stan innan vi skulle tillbaka till skolan för föreläsning mellan 15-18. Trots att föreläsningen var så sent så gick det att hålla fokus. Dels för att vi har en grym föreläsare och dels för att det är intressant. Juridik är verkligen något för mig! :)

Köpte dessa svarta Dr. Denim igår. Tröjan köpte jag för ett tag sen men har aldrig använt. Det har varit lite för kallt! Kanske blir invigning i New York, det passar ju bra med motivet på tröjan! Haha :)


Kommentarer
Postat av: emma

men älska t-shirten! :)

2012-04-06 @ 16:11:38
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0