Helgen!

Hade en superbra helg med både fest med vännerna och mys med Martin och hans familj. Fredagskvällen var jätterolig och Sara (som fyllde år) hade gjort goda muffins och jellyshots, haha! Har kort på iphonen från kvällen som jag kanske lägger upp någon dag. På lördagen åkte vi hem till Martins föräldrar där veckan fjärde kalas hölls. Blivit mycket kalas för mig den här veckan! :p Igår hjälpte jag Martin att sätta på sommardäcken, det är en riktigt kvinna det, tycker ni inte det? Hihi! På vägen tillbaka till Karlstad kikade vi in till Fredrik och Natalie i deras mysiga hus. Och jag råkade lova att jag skulle åka tjejvasan också, opsss!
Hjälpte svärmor att göra goda räksmörgåsar till kalaset
Som vanligt så frös jag, så vi tände i kaminen - mysigt!
Familjen Sundbäck!
Nu ska jag ta kvällen här hemma och lägga mig i soffan. Imorgonbitti väntar en promenad med mina vänner. Hoppas att min dumma hosta är borta tills imorgon bara, eller iaf att det är bättre så jag inte får hostattack av att gå till bussen som idag! Nej, nu ska jag bli frisk så jag kan börja träna igen! :) Puss påer!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså, tjejvasan Lina?! Det var som tusan :) You go girl!!!

2012-04-24 @ 18:58:27
URL: http://emmabarremyr.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Haha, jag vet! Men man ska ju ha mål med träningen, så det är väl bra? ;)

2012-04-24 @ 21:34:57
Postat av: Emma

Ja det stämmer! Till hösten kanske jag kan hjälpa dig med ett träningsupplägg också :) hihi

2012-04-25 @ 10:27:47
URL: http://emmabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0