Fler USA-bilder

Nu fungerar det att lägga upp bilder igen, så nu kommer ett gäng. Haha! Det blev ganska många bilder, men jag tänkte det var lika bra att lägga upp många bilder för jag vet inte om jag orkar det någon annan dag. Det är mest bilder på mig och Martin, för jag vet inte om de andra vill att jag lägger ut bilder på dem.
Underbara Central park! Min favoritplats i New York
Lite träning i parken! :p
<3
Fina, rosa träd!
En sjö i Central park!
Innan en utekväll!
Time square!
Frihetsgudinnan ute på Long Island
Broadway och Wall steet
Ett mysigt restaurangområde nere i downtown a la gamlastan-style
Musikalen Mamma Mia på Broadway var sååå bra!
På en koreansk restaurang fick vi grilla vår egen mat, en häftig upplevelse! :D
Frukost på Starbucks!
Fika med smoothie och chokladcupcake, mmm!
Fyra stycken sånna här för 13 dollar! Dyrt, men himla goda!
Min snygging köpte sig nu kavaj. Här innan middag!
En av de bästa måltiderna! (Standarden på maten var inte den högsta)
Hela gänget!
Rockefeller center
Utsikt från Rockefeller center över central park
Haha! Lycklig tjej i central park :)
Chill!
Lunch från en av de många salladsbarerna!
Så, nu får det räcka med bilder för ett tag! Kanske lägger upp fler bilder lite då och då, men tror jag fick med det mesta nu :)
Snart ska jag in till stan och handla ingredienser till en tårta som jag, Lisa och Maria ska göra till Johanna. Hon fyller år idag, så vi ska dit på kalas sen! Hihi. Grattis gumman <3

Kommentarer
Postat av: Malin S

Tack för din fina kommentar!! Och vet du..? Jag tror också att jag har det... ;) Är kanske lite partisk... Hihi!



Vad häftigt att ha sett allt det där i New York. Som bara är på film ju! Att faktiskt varit i Central park på riktigt. Och gå på musikal på Broadway. Eller se en riktig äkta gospelkör. Wow! Verkar sömnig

2012-04-16 @ 22:53:59
URL: http://www.malinstolt.com/
Postat av: Malin S

Haha... ska inte stå "verkar sömnig". Så kan det gå när man skriver från mobilen o egentligen borde sova ;) Skulle iallafall stå: verkar som ni haft en riktigt bra resa!! Kul!

2012-04-16 @ 22:55:44
URL: http://www.malinstolt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0