Nattbesök!

Inatt har vi har nattbesök här! Mamma och mormor kom igår eftermiddag och sov här i natt. Så himla mysigt! Igår åt vi middag som bestod av pepparbiff, potatis och gräddsås och sedan fruktsallad och grädde till efterrätt. Så gott!! :) på kvällen sen åt vi lite ost och kex! Så kul att få besök av dom och passa upp på dom i mitt egna hem. Och få ge tillbaka lite av allt dom har gett mig under åren, hihi! (Även fast dom hade med sig lite mat och sånt, men ändå ;) )

Nu har dom precis åkt efter frukost och lite kaffefika. Solen skiner och jag tror jag det kommer bli en alldeles underbar dag. :) ha det fint allihopa! Puss

Fick fina rosor av mamsen och mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0