Onsdag

Idag hade jag den näst sista föreläsningen innan tentan. Tyvärr var den inte så intressant. Som jag skrivit tidigare så är den här kursen verkligen inget för mig och jag förstår inte riktigt vad vi ska använda detta till i vårat framtida arbete. Men all kunskap är väl bra antar jag! :)

På eftermiddagen pluggade jag lite med tjejerna innan jag och Emma åkte in till stan en sväng.

Idag lagade jag jättegod mat. Lax som jag la philadelphiaost och hackad rödlök på, kryddade med salt och citronpeppar och sedan in i ugnen. Till detta gjorde jag potatismos, så gott och så enkelt!

Nu på kvällen var jag, Maria och Lisa med Johanna till sats för att provträna. Vi körde tabata (tror det stavas så?) och det var ett jätteroligt intervallpass! Dock tyckte jag att det var lite kort, hade velat köra lite till så man blir sådär heeeelt slut i kroppen! Men annars var det verkligen kanon. Skönt att kunna ta cykeln till träningen också, det tog högst 5 min att cykla. :) Nu är det snart BB!

Pusshej! <3

Enda bilden jag tog idag, från våran underbara föreläsning. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0