Underbara dagar!

Både igår och idag har jag haft helt underbara dagar! Igår packade jag, mamma, pappa och Martin ihop matsäck och skidor och åkte till rabackoberg för att åka längdskidor. Och vilket underbart väder det var! Det var så himla fint ute. :) Jag och mamma tog en tur på lite mer än en mil, medan Martin och pappa åkte nästan två mil på samma tid, haha! Efter skidturen grillade vi korv och drack varm choklad! Åh, sånt vill jag göra varje helg :)

På vägen hem tog vi en tur in till mina kusiner, som har några kossor. Och en av kossorna hade fått en kalv i fredags. Så igår var ju kalven en dag och den var SÅÅÅ himla söt! Hihi. :)

På kvällen hejade vi på Top cats i melodifestivalen! Röstade tio gånger, haha! :) Tyckte killarna var grymma!

Idag har jag gått en promenad och hälsat på farmor och farfar. Sedan tog vi bilen ner till Karlstad igen. Nu blir det söndagsmys! Ha en fin kväll :)

Lite bilder från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0