Lite smått irriterad!

Nu har jag fått i mig lite mat här på tåget. Innan det var det inte roligt! Alla som känner mig vet att jag blir väldigt lättirriterad och arg när jag inte har ätit på ett tag och så var fallet innan jag åt.

Jag irriterade mig på det mesta. Tåget är 30 min sent, gubben brevid mig har en pipande näsa (jättejobbigt), en tant bakom mig pratade jättehögt på arabiska eller nått (hör till och med den hon pratar med), någon/några har glömt att duscha, ett barn skrek jättehögt och till sist var jag hungrig. Kände mig lite bitter.

Men nu, 10 minuter senare och med mat i magen, känns alla dom här sakerna inte alls lika jobbiga. Förutom att vi är en halvtimme sena, vill hem och sova ju! Men det kanske jag får ta när vi var 3 minuter tidiga (!) påväg till Göteborg.

Nu ska jag lyssna på ljudbok och försöka sova lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0