Torsby igen!

Efter att jag hade varit på vårdcentralen tog jag tåget hem till Torsby igen. Ville passa på att umgås lite mer med mamma och pappa, eftersom jag inte riktigt vet när jag kommer åka hem igen, förut till helgen då! :p Dessutom är Martin i Jönköping nu och jag gillar inte att sova ensam så då drog jag hem till mamma och pappa :)

När jag kom med tåget kom mamma och hämtade mig. Mamma bjöd på fika på wiener innan jag följde med när hon skulle klippa sig! Växlade även pengar, så nu har jag lite dollar inför New york-resan. Köpte en sak i min favoritinredningsaffär här i Torsby också, men det får ni se på torsdag. Ska ta en bild och visa er! :)

Har även varit en sväng till mormor och morfar och hjälpt morfar med hans dator. Han är ju för söt, försöker lära sig datorn men behöver verkligen hjälp med allt! Ändå har han haft datorn i ett par år nu :)

Världens finaste vovve, Sunny Dream <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0