13 oktober

Blev lite konstig med inlägget nedan. Jag försökte publicera det i fredags men det funka inte, så jag la upp det nu istället :)

Ska försöka lägga upp bilder från helgen då jag och mina vänner var på Veronica Maggio, som förövrigt var jättebra!

Idag pluggade jag på universitetet på förmiddagen och sedan föreläsning på eftermiddagen. Nu på kvällen så har vi veckohandlat, storstädat, lagat mat och bjudit lillasyster på mat!

Har även suttit och rensat min dator på bilder och lagt in dom på externa hårddisken, så nu ska jag försöka få den inlämnad snart! :)

Sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: mamasen

vet du att bilderna är *7? :) puss

2011-10-15 @ 13:08:29
Postat av: Lina

Haha, ja jag såg det men orkade inte ändra :P vet inte varför det blev så!:)

2011-10-15 @ 17:55:41
URL: http://linabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0