Lööööördag!

Hej vänner!
Härligt med helg, jag älskar helg. Speciellt efter en hel veckas plugg. I och för sig har jag pluggat hela dagen idag med men känslan av att det är helg är underbar. :)
Som jag skrev har jag pluggat hela veckan, varje dag i typ åtta timmar. Det är verkligen ett heltidsjobb att plugga. Men imorgon ska jag ta lite ledigt och åka till Åmotfors och hälsa på svärföräldrarna :) Har även hunnit med lite träning i veckan, det är så skönt för jag har verkigen kommit igång med träningen igen. Tränar runt fyra gånger i veckan, någon vecka tre gånger och någon vecka 5 gånger. Det är härligt! Har så många trevliga människor som tränar på samma ställe som jag nu, mina goa klasskompisar Mia, Maria, Lisa och Sissi, mina systrar och Martin. Det är ju roligare att träna tillsammans liksom!
Igårkväll hade jag en hemmakväll med god mat och såg på idol. Jag somande på soffan två gånger innan klockan tio, så runt tio gick jag och la mig, Martin var likadan. Haha! Utslitna studenter :)
Lite tråkigt inlägg utan bilder, men så blir det ibland!
Ha en mysig lördagskväll :) Pusss!
(Vet inte vad som hände med inlägget "13 oktober", bilderna laddades upp typ 7 gånger, men jag orkar inte ta bort, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0