Lördag 29 oktober

Hej vänner! :)

Alltså, det är helt sjukt vad tiden går snabbt.. Om ett par dagar är det redan november och på onsdag har jag tenta. Jag tycker att jag precis har börjat skolan igen efter sommaren, men så är det inte, för snart är det jul! Hihi :)

Om ni undrat varför jag bloggar så lite så är det för att mitt liv består av plugg, plugg och plugg! Jag och mina kompanjoner hänger på dörren till universitetet för att få det bästa rummet i biblioteket, där vi sitter och pluggar från klockan åtta till fyra, fem, sex nångång. Alla dagar i veckan typ. Förra helgen var jag dock hemma hos mamma och pappa, där det vankades 50-årskalas för morbror, gymnastiktävling (åh, nostalgi!!), lite plugg men framför allt umgås med mina fina familj ♥

Och idag satt faktiskt jag och Johanna hemma hos Johanna och pluggade och imorgon kör vi lite pluggstuga här hos mig. På måndag joinar vi de andra tjejerna på uni igen :) Det börjar faktiskt kännas lite bättre inför tentan, skulle helst vilja göra den imorgon så jag fick den gjord, men det går tyvärr inte! Jag har i alla fall konstaterat att de som skrev den svenska skattelagstiftningen har verkligen gjort allt för att göra det så svårt och komplicerat som möjligt, och han lyckades!

Nu ikväll har jag och mina fina systrar haft mys hemma hos Emma, sett på film, ätit och pratat! ♥

Emsan och jag! Julia ville inte vara med på kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0