Söndag 30 oktober 2011

Hej vänner :)

Idag är en dag som jag tycker väldigt mycket om, dagen då man får sova en timme extra. Helt underbart! Jag och Johanna började inte plugga förrän vid halv tio, men då var ju klockan bara halv nio så det var ju bra ändå! :)

Plugget idag gick riktigt bra och jag börjar känna mig redo för tenta. Imorgon ska jag repetera lite och på tisdag ska jag göra en gammal tenta till. Sen på onsdag smäller det, det är då det gäller!

Idag har jag pratat med Elin och Astrid i telefon, två av mina bästa vänner. Jag saknar dom så mycket för vi ses så sällan nu när Elin bor i Umeå och Astrid bor i Riga. Men ändå är det precis som alltid när man pratar i telefon och när man ses. Det är riktiga vänner det! :) ♥

Nu ikväll har jag och Martin haft mys, ätit god mat och sett på film. Skönt att ha han hemma efter att ha varit ensam hela helgen! Hihi :)

Nu ska jag strax gå och lägga mig i våran underbart sköna säng, love it! ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

sen när det blir kallt och mycket snö blir det att ta kort :)

2011-10-31 @ 11:43:35
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaa, det får vi göra :D

2011-10-31 @ 20:40:13
URL: http://linabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0