Töcksforshelgen!

Hej vänner!

I fredags packade jag, Lisa, Maria och Johanna in oss i Lisas bil och drog till Töcksfors. Vi hämtade upp en familjepizza och åkte sedan hem till Lisa och hade myskväll och såg på Let’s dance. Lördagen började med en tidigt morgon och en långpromenad med Lisas hundar. Samtidigt fick vi en rundtur i Töcksfors, hihi. Väl hemma igen tog vi en tur på fyrhjulingen innan vi åt korv med bröd och en öl till lunch. Sen åkte vi in till Töcksfors och gick runt i köpcentret lite. När vi kom hem igen duschade vi och började förfesta. Resten av kvällen fortsatte i Töcksfors-style med allt vad det innebär och det blev en riktigt rolig kväll! Söndagen ägnades åt chill i solen och bussresa hem till Torsby. Tack för en riktigt rolig och mysig helg mina fina vänner! :D

Bilder från helgen:

Underbara utsikten från huset!
Fyrhjulningen :)
Lunch i solen
Vad tror ni detta ska bli? ;)
Finisar <3
Johanna <3
Lisas snygga ring!
Moranisse såklart! :D
Vi försökte få en fin hoppbild, det lyckades inte så bra. Detta var bästa bilden då tre av oss var i luften iaf!
Kaninen, hihi :)
Chill i solen på söndagen!
Vi körde lite gymnastik i solen och Lisa tog kort på mina konster, haha!
Igår hade jag en helt underbart rolig valborg. Men det kan jag berätta om imorgon :) Nu ska jag fortsätta kolla på Big brother och sen sova. Ska bli såå skönt! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0