Onsdag 28 juli 2010

Hallå allihopa! :D

Ska visa lite bilder från igår.


Pappa och mamma ♥

Emsan och jag ♥ äter lunch i Sunne!


Innan bio så var jag och Martin lite hungriga så vi åt på Sibylla. Haha! Var ju tvungen att vara lite onyttig efter att jag hade tränat på morgonen. Bio var förresten SKITBRA! Om ni inte har sett Eclipse, SE DEN!


Kvällspromenad efter bion! ♥

Nya jeans, cheap monday
Ny t-shirt, lindex

Idag jobbar jag hela dagen. Slutar inte förrän 21 ikväll, så vi får se om i hörs något mer idag!

Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Söt du är Lina! :)

Längesen nu, hur är det med dig? :)

Puss <3

2010-08-27 @ 21:10:10
URL: http://ccarolinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0