Torsdag!

Hade en underbar kväll igår med picknick på skutberget. Älskar dom här varma sommardagarna!

Även fast tentaplugget är intensivt nu så har jag har en riktigt härlig dag med tjejerna idag. Vid åtta imorse cyklade jag bort till Maria där vi satt i solen och pluggade fram till tre. Så jäkla härligt! Dessutom var vi så duktiga att vi hann göra det vi hade planerat att göra på lördag också, tummen upp för det! :D Nu är jag lite bränd på axlarna, men härligt att börja få lite färg :)

När jag kom hem från Maria lagade jag mat, jag och Martin hjälptes åt att storstäda och tvätta och nu slutligen har jag varit ute på en kvällspromenad med lillasyster! Fullt upp från morgon till kväll, men det är skönt :) Nu är klockan strax tio och jag sitter i bara t-shirt ute på balkongen och njuter av värmen! Åh, jag vill att det alltid ska vara såhär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0