Måndag 26 juli 2010

Hej!

Kom hem från jobbet för ett lite tag sen. Skönt att vara ledig två dagar nu! Det regnar ute, så det får nog bli en innedag idag. Kanske springer en sväng sen. Just nu sitter jag och kollar runt på nätet efter kläder. Vill ha nya kläder innan jag åker till Rhodos, och jag kommer inte hinna åka till Karlstad eller något annat ställe innan (Torsby har inte så stort utbud). Iaf inte för att shoppa kläder. Så jag får klicka hem från sidorna på internet. =)

Men jag har en fråga till er. Är det någon av er som vet var det finns snygga ljusa jeansshorts? Dom ska vara korta och i typ storlek 36. Där jag har kikat är allt slut i lager, och jag vill verkligen ha ett par ljusa jeansshorts till resan. Det är ju så snyggt till bruna ben! :D 


Typ sånna här! :)

Fick lönerapporten idag. :D Nu är jag glad att jag jobbade HEEELA midsommar. 47 timmar för att vara exakt. Blir bra storhelgslön där!

Nu ska jag kika runt lite mer här!

Pusssis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0