Söndag 25 juli 2010

Hej alla mina vänner! ♥

Skriver lite om igår. Först på dagen hjälpte jag ju Martin och packa ihop hans lägenhet lite. Vid fyra började jag och jobba. Jobbade fyra till halv tio. Under kvällen ringde Sara och frågade om jag skulle med ut. Hade ju inte tänkt det eftersom jag jobbade. Satt på jobbet i mjukisbyxor och huvtröja, osminkad. Men jag tänkte att det kunde bli kul iaf. Så efter jobbet drog jag hem, duschade och fixade mig. Sen skyndade jag mig till Ellen. Där var Ellen, Yos och Ida. Dom drack vin och vi satt och pratade. Jättemysigt! ♥ Typ runt tolv gick vi till Faktoriet, eller om jag ska vara ärlig så åkte vi bil dom 300 metrarna eller vad det kan vara till Faktoriet ifrån Ellen. Haha! Jag körde ju, så det var ju praktiskt att ta med bilen. På Faktoriet var det inte så jättemycket drag, det var mycket folk, men som vanligt var det roligare på förfesten. Var där till typ ett, för sen blev min pojkvän "jättetrött", så då åkte vi hem och la oss. Haha! :D Skönt att komma i säng i tid ändå!

Idag när jag vaknade upp kände jag hur skönt det var att inte vara bakis, eftersom jag varit nykter. Och sen tittar jag på klockan, den var typ kvart i tolv. KVART I TOLV! Så sent har jag inte vaknat sen jag vet inte när. Haha! Men det var gött att sova. :D

Nu kommer det bilder!


Sötnosarna Yos och Ida ♥


Ellen och jag ♥


I dimman på Faktoriet


PARTY! Haha


Innan läggdags!

Uppdaterar snart igen om vad jag har gjort under dagen idag!

Nu ska jag äta lite kvällsmat och se på Flyga drake på fyran. =)

Puss från mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0