Fredag 1 oktober 2010

Shit, det är redan oktober.. tiden går så snabbt! :)

Igår var jag en sväng till universitetet, hade föreläsning i två timmar. Efter det åkte jag hem och städade hela lägenheten, så nu är det så rent och fint! Jag pluggade lite också innan jag lagade mat tills Martin kom hem. Sen drog vi in till stan för att kika på Julia som jobbade för Makeup store som modell som gick och sprutade parfym på folk. :) Hon var väldigt sminkad och iordninggjorde, som en påfågel typ. :P


Jullis som modell! :)


Efter det så åkte jag och Martin till Löfbergs Lila-arenan, där Färjestad skulle spela mot Linköping. Det var den sämsta match jag har varit på, Färjestad förlorade med 4-0. Men det var kul att se på hockey iaf! :)


Här kommer färjestad-spelarna ut, det ser ut som dom ska brinna upp! Haha

Nu ska jag plugga lite innan jag tar tåget hem till Torsby, mami och papi! :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0