Fredag 29/4 2011

Hallå!

Asså, jag är askass på det här med blogg. Jag varken har tid eller orkar! Men här kommer en liten update iaf. :)
Förra helgen var det påsk, bästa helgen på länge. Umgicks med nära och kära hela helgen, det var wonderful! Snabb summering:

* Fredag: Påsklunch hos mormor och morfar med mammas släkt. På kvällen träffades jag och mina älskade Torsbyvänner och hade lite picknick, drack vin och tog igen massa prat. Supermysigt!

* Lördag: Frukost med familjen. Sen lite pyssel i trädgården, sola i det underbara vädret och bara ha det gött! På eftermiddagen kvällen kom Martin hit också. Sen middag med farmor, farfar, mormor, morfar, familjen, Martin och Per. Och vet ni? Vi hade påskmiddagen ute, UNDERBART!!!

*Söndag: Familjen, älskling och Per åkte och tränade i valberget. Stavgång/löpning! Sen var vi hem en snabbis och åt lunch och sen vidare till glasscaféet i Lysvik. Där åt vi jättegoda glassar. På kvällen grillade vi här hemma hos mami och papi och åt middag ute!

Det som gjorde helgen ännu bättre var ju att vädret var HELT amazing :D Åh, jag vill alltid ha sånna helger, utan plugg, soliga och varma dagar med männsikor jag tycker om! Jag vill ha sommar nu! :)

I veckan har jag mest bara varit på universitetet och pluggat. Tråkigt liv. Haha! Nejdå, har hunnit med lite annat också. Har köpt ett par nya träningsskor, så nu får alla som ska vara med på vårruset i Karlstad passa sig, för nu blir jag farlig! Dyra var dom, men det var det värt. Provsprang lite i dom igår!

Igår gjorde jag förövrigt min första köttfärslimpa nånsin. Så det blev köttfärslimpa, potatismos och gräddsås till middag igår. Gött! :)


Mina fina systrar! <3


Mina fina föräldrar <3

Nu ska jag fredagsmysa! Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0