Hockey! (5/4 2011)

Färjestad leder, 3-1! Dom spelar riktigt bra berättar hockeyexperterna brevid mig.. Martin har kompisar här och allihop är väldigt insatta och kunniga. Haha! Jag själv blir lätt uttråkad av att kolla på hockey på tv, jag vill hellre sitta och prata men de vill jag i och för sig alltid! Jag gillar att prata. Måste förresten berätta om träningspasset igår! Det var längesen jag var på ett så jobbigt träningspass. Armhävning på ett ben, upphopp, ruscher, magövningar, ryggövningar, höga knän, "längdhopp", plankan m.m. Inget var "lagom" jobbigt utan allt för jobbigt. Och detta pågick i 75 minuter! Om var var trött och sov gott när jag kom hem? Ja, det gjorde jag verkligen! Jäkligt skönt var det efteråt. Måste förresten säga att jag var väldigt imponerad av ledaren, hon var som en duracellkanim hela passet! Nu ska jag engagera mig i hockeyn igen, pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0