Söndag 3 april 2011

Hallå! :)

Idag har jag och Martin varit och handlat möbler, krukor, blommor och en lykta till våran balkong. Det blev jättefint! Har tagit kort på det, men dom går inte att lägga in i datorn just nu. Ska försöka fixa det ikväll. För nu ska vi snart dra till gymmet och träna. Gött! Skulle varit ute och sprungit igår, men jag orka inte. Var lite trött från fredagen, haha! Men jag har tränat tre dagar den här veckan, så det är ju helt okej ändå. :)

Fredagen förresten var superrolig. Förfest hos Jocke i klassen, sen guldapan och kvällen slutade såklart på citygrillen där jag åt pommes frites och Lisa kycklingkebab. Haha!

Igår var en väldigt slapp dag. Det jobbigaste jag gjorde var nog att gå ut med alla sopor. Sen på kvällen lagade jag mat till Martin för han kom äntligen hem tillbaka. Han var hos sina föräldrar torsdag-lördag och jag var själv här i Karlstad. Dom som känner mig vet att jag hatar att vara ensam, men det gick riktigt bra faktiskt. I och för sig var Emma och Julia här på torsdagskvällen, på fredag på dagen var jag på uni och på kvällen var det fest, så jag vara bara ensam på nätterna och på dagen på lördagen. Haha!



Min stora passion, kinderchoklad :D
(Har inget att göra med inlägget, men jag tänkte ni ville veta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0